Матюшенко, Н. Р., Богуславська, С. І. (2021) Найпоширеніші види корпоративної культури та їх загальна роль в організації. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 306-308.
Text
2021_rodzinkа-306-308.pdf Download (731kB) |
Резюме
Розглянувши кожний з видів корпоративної культури, можна зробити висновок щодо їх важливої ролі для організації та самих працівників. Кожна організація будь-якого розміру керується певною негласною культурною поведінкою, дотриманням правил. Підприємства також диктують свій шлях взаємодії людей в робочому колективі один з одним. Важливо, щоб всі працівники і керівники розуміли і цінували культуру своїх організацій, тим самим вони максимально забезпечать свою організацію необхідною атмосферою, результатами від роботи, що підвищить їх ефективність, продуктивність і задоволеність.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Корпоративна культура ; роботодавці ; командна робота ; культура |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 31 Бер 2023 10:10 |
Останні зміни: | 31 Бер 2023 10:10 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5339 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |