Мохонько, А. Ю., Чередниченко, В. В. (2021) Управління брендами. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 310-311.
Text
2021_rodzinkа-298-301.pdf Download (750kB) |
Резюме
Управління брендом є життєво важливим для успіху кожної організації, і розумні компанії знають, що сильні бренди будуються не лише маркетингом, а вимагають від кожного співробітника певної ролі. Хоча кожна стратегія управління торговою маркою відрізняється з точки зору ресурсів та виконання, мета одна: створити бренд, який буде чітким та вигідним. Послідовний обмін повідомленнями по кожному маркетинговому каналу гарантує, що коли люди думають про ваш бренд, їх сприйняття відповідає тому, як ви хочете, щоб його сприймали.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Бренд ; управління брендом ; партнерства ; власність |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 24 Бер 2023 14:13 |
Останні зміни: | 07 Бер 2024 14:45 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5316 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |