Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Управління рекламною діяльністю підприємства

Павличук, Д. В., Богуславська, С. І. (2021) Управління рекламною діяльністю підприємства. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 315-316.

[img] Text
2021_rodzinkа-315-316.pdf

Download (725kB)

Резюме

Реклама являє собою найважливішу маркетингову функцію, яка здійснюється абсолютною більшістю учасників ринкової діяльності. Ефект реклами є наслідком її впливу на обсяг збуту, рівень доходів та інші показники діяльності фірм-рекламодавців. Обсяг цього ефекту незрівнянно вищий витрат на рекламу, що не можна недооцінювати.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Економіка України ; реклама ; виробник (рекламодавець) ; товар-споживачі
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 24 Бер 2023 14:01
Останні зміни: 24 Бер 2023 14:01
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5314

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу