Павличук, Д. В., Богуславська, С. І. (2021) Управління рекламною діяльністю підприємства. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 315-316.
Text
2021_rodzinkа-315-316.pdf Download (725kB) |
Резюме
Реклама являє собою найважливішу маркетингову функцію, яка здійснюється абсолютною більшістю учасників ринкової діяльності. Ефект реклами є наслідком її впливу на обсяг збуту, рівень доходів та інші показники діяльності фірм-рекламодавців. Обсяг цього ефекту незрівнянно вищий витрат на рекламу, що не можна недооцінювати.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Економіка України ; реклама ; виробник (рекламодавець) ; товар-споживачі |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 24 Бер 2023 14:01 |
Останні зміни: | 24 Бер 2023 14:01 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5314 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |