Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Вплив реклами на свідомість людини

Мовчан, А. О. (2021) Вплив реклами на свідомість людини. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 341-342.

[img] Text
2021_rodzinkа-341-342.pdf

Download (586kB)

Резюме

Рекламно-інформаційний вплив сьогодні став соціальною реальністю, що здійснює вплив на всі сфери суспільного життя і пронизує всі рівні соціальної взаємодії; рекламний вплив на свідомість людини стає системним явищем, яке проявляє себе в різних формах; в останні роки реклама часто виступає як засіб маніпулювання свідомістю споживачів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Реклама ; правильні цифри ; гумор ; підбір кольорів
Теми: Масова комунікація
Психологічні науки
Підрозділи: Психологічний факультет
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 24 Бер 2023 13:15
Останні зміни: 24 Бер 2023 13:15
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5309

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу