Мовчан, А. О. (2021) Вплив реклами на свідомість людини. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 341-342.
Text
2021_rodzinkа-341-342.pdf Download (586kB) |
Резюме
Рекламно-інформаційний вплив сьогодні став соціальною реальністю, що здійснює вплив на всі сфери суспільного життя і пронизує всі рівні соціальної взаємодії; рекламний вплив на свідомість людини стає системним явищем, яке проявляє себе в різних формах; в останні роки реклама часто виступає як засіб маніпулювання свідомістю споживачів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Реклама ; правильні цифри ; гумор ; підбір кольорів |
Теми: | Масова комунікація Психологічні науки |
Підрозділи: | Психологічний факультет |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 24 Бер 2023 13:15 |
Останні зміни: | 24 Бер 2023 13:15 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5309 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |