Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Організація маркетингу в банківській діяльності

Серватинська, І. М. (2019) Організація маркетингу в банківській діяльності. International Scientific-Practical Conference Global marketing: analysis and challenges of our time [Електронний ресурс] : conference Proceedings, May 16-17th, 2019. Batumi, Georgia / ред. : V. Glont, B. Gechbaia. с. 193-196.

[img] Text
gryziya2019_copy (pdf.io).pdf

Download (298kB)

Резюме

Мета маркетингу в банківській діяльності полягає у створенні необхідних умов для ефективного пристосування банку до вимог ринку капіталу, розробки системи заходів щодо вивчення ринку, підвищення його конкурентоспроможності та прибутковості діяльності, інтенсифікації дій банку щодо отримання позитивних вражень про банк і його діяльність. В статті підкреслено актуальність реалізації механізму банківського маркетингу спрямованого на збільшення економічних показників діяльності банку, посилення ринкових позицій, збільшення надійності в нинішніх умовах.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Банківська система України ; маркетинг ; ринку капіталу ; обслуговування клієнтів ; банківський маркетинг ; реклама
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 10 Лют 2023 11:53
Останні зміни: 10 Лют 2023 11:53
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5157

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу