Рудченко, Н. В. (2020) Багатофакторна матриця «Мак-кінсі»: переваги та недоліки. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 188-190.
Text
zb-188-190.pdf Download (638kB) |
Резюме
Ма́триця GE/McKinsey — розроблена консультаційною групою Маккінсі спільно з корпорацією Дженерал Електрик і отримала назву «екран бізнесу». Модель McKincey включає в розгляд істотно більше даних, ніж Бостонська матриця. Фактор росту ринку трансформувався в даній моделі в багатофакторне поняття «привабливість ринку (галузі)», а фактор частки ринку — у стратегічний стан (конкурентні позиції) бізнес-одиниць. Причому фахівці McKincey вважають, що фактори, які визначають привабливість галузі і позиції бізнесу на окремих ринках, різні. Тому при аналізі кожного ринку варто спочатку виділити фактори, які найбільшою мірою відповідають специфіці даного ринку, а потім намагатися об'єктивно оцінити їх, використовуючи три рівні: низький, середній, високий.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Ма́триця GE/McKinsey ; екран бізнесу ; труднощі обліку ринкових відносин ; конкурентоспроможністі ; грошові потоки |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 02 Лют 2023 14:45 |
Останні зміни: | 02 Лют 2023 14:45 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5062 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |