Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особливості обліку маркетингових досліджень

Фурса, В. П. (2020) Особливості обліку маркетингових досліджень. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 143-146.

[img] Text
zb (2).pdf

Download (634kB)

Резюме

В статті говориться, що відсутність проблем у бухгалтера щодо обліку маркетингових ситуацій залежить від правильного використання чинного законодавства в усіх суттєвих аспектах, їх достатнього та своєчасного документального оформлення , достовірного, об'єктивного відображення в бухгалтерському та податковому обліку.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Облік ; маркетингові дослідження ; оподаткування ; ринок ; маркетинг ; бухгалтерський облік ; бухгалтерському та податковий облік
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 02 Лют 2023 14:02
Останні зміни: 02 Лют 2023 14:02
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5052

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу