Фурса, В. П. (2020) Особливості обліку маркетингових досліджень. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 143-146.
Text
zb (2).pdf Download (634kB) |
Резюме
В статті говориться, що відсутність проблем у бухгалтера щодо обліку маркетингових ситуацій залежить від правильного використання чинного законодавства в усіх суттєвих аспектах, їх достатнього та своєчасного документального оформлення , достовірного, об'єктивного відображення в бухгалтерському та податковому обліку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Облік ; маркетингові дослідження ; оподаткування ; ринок ; маркетинг ; бухгалтерський облік ; бухгалтерському та податковий облік |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 02 Лют 2023 14:02 |
Останні зміни: | 02 Лют 2023 14:02 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5052 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |