Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Форми маркетингових технологій: теоретичний аспект

Кирстя, Я. М. (2020) Форми маркетингових технологій: теоретичний аспект. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 167-170.

[img] Text
zb_167-170.pdf

Download (1MB)

Резюме

Технологія маркетингових процесів дозволяє вирішити низку конструктивних проблем з точки зору вдосконалення системи управління: - зафіксувати перелік оптимальних операцій, що забезпечують регулювання маркетингового процесу; - забезпечити стандартизацію управлінського процесу за рахунок скорочення кількості операцій, зменшення витрат на особисту підготовку; -визначити межі діяльності кожного виконавця, максимально використовувати механізми стимулювання та відповідальності, щоб зменшити кількість спонтанних та помилкових дій.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Маркетинг ; «маркетингові технології ; технології ; технологія маркетингових досліджень ; технологізація
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 02 Лют 2023 09:16
Останні зміни: 02 Лют 2023 09:16
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5031

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу