Кирстя, Я. М. (2020) Форми маркетингових технологій: теоретичний аспект. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 167-170.
Text
zb_167-170.pdf Download (1MB) |
Резюме
Технологія маркетингових процесів дозволяє вирішити низку конструктивних проблем з точки зору вдосконалення системи управління: - зафіксувати перелік оптимальних операцій, що забезпечують регулювання маркетингового процесу; - забезпечити стандартизацію управлінського процесу за рахунок скорочення кількості операцій, зменшення витрат на особисту підготовку; -визначити межі діяльності кожного виконавця, максимально використовувати механізми стимулювання та відповідальності, щоб зменшити кількість спонтанних та помилкових дій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Маркетинг ; «маркетингові технології ; технології ; технологія маркетингових досліджень ; технологізація |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 02 Лют 2023 09:16 |
Останні зміни: | 02 Лют 2023 09:16 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5031 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |