Решетник, С. О. (2020) Стратегія підприємства як чинник його конкурентноспроможності. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 64-67.
Text
zb-64-67.pdf Download (642kB) |
Резюме
Підвищення конкурентоспроможності пов’язано з розробкою та вибором відповідних стратегій, формування й коригування яких відбувається практично постійно. Розробка стратегій на сучасних підприємствах дає змогу підприємству вижити на ринку та перемагати у конкурентній боротьбі. Стратегія підприємства розглядається як систематичний план його потенційної поведінки в умовах неповноти інформації про майбутній розвиток середовища та підприємництва задля майбутньої прибутковості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Стратегія підприємства ; конкурентоспроможність ; ринок ; конкурентна боротьба |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 01 Лют 2023 09:36 |
Останні зміни: | 01 Лют 2023 09:36 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5006 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |