Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Цінова стратегія підприємства

Яковина, В. О., Каплюк, А. С. (2020) Цінова стратегія підприємства. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 79-83.

[img] Text
zb-79-83.pdf

Download (641kB)

Резюме

Існує певна особливість установлення цін на взаємодоповнюючі товари, які не можуть використовуватись окремо, наприклад, магнітофон і аудіокасети, фотоапарат і плівка, станок для гоління і лезо. У цьому разі стратегія ціноутворення основних товарів (наприклад, фотоапаратів, станків для гоління) полягає у вста-новленні на них, як правило, низьких цін, а на доповнюючі речі (фотоплівка, лезо) – високих. Підприємство, що реалізує основний товар за невисокими цінами, збільшує свої доходи за рахунок продажу доповнюючих речей, що в ряді випадків дає змогу успішно протидіяти конкуренції. Так, якщо конкуренти виробляють лише основний товар, наприклад фотоапарати, і не виготовляють власну плівку, то вони змушені для одержання тієї ж величини доходу встановлювати на свою продукцію вищі ціни, що ускладнює її реалізацію.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Ціноутворення ; конкуренти ; витрати ; захист товарів патентами ; висока репутація фірми ; нейтральне ціноутворення
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 01 Лют 2023 09:16
Останні зміни: 01 Лют 2023 09:16
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5003

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу