Яковина, В. О., Каплюк, А. С. (2020) Цінова стратегія підприємства. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 79-83.
Text
zb-79-83.pdf Download (641kB) |
Резюме
Існує певна особливість установлення цін на взаємодоповнюючі товари, які не можуть використовуватись окремо, наприклад, магнітофон і аудіокасети, фотоапарат і плівка, станок для гоління і лезо. У цьому разі стратегія ціноутворення основних товарів (наприклад, фотоапаратів, станків для гоління) полягає у вста-новленні на них, як правило, низьких цін, а на доповнюючі речі (фотоплівка, лезо) – високих. Підприємство, що реалізує основний товар за невисокими цінами, збільшує свої доходи за рахунок продажу доповнюючих речей, що в ряді випадків дає змогу успішно протидіяти конкуренції. Так, якщо конкуренти виробляють лише основний товар, наприклад фотоапарати, і не виготовляють власну плівку, то вони змушені для одержання тієї ж величини доходу встановлювати на свою продукцію вищі ціни, що ускладнює її реалізацію.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Ціноутворення ; конкуренти ; витрати ; захист товарів патентами ; висока репутація фірми ; нейтральне ціноутворення |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 01 Лют 2023 09:16 |
Останні зміни: | 01 Лют 2023 09:16 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5003 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |