Куцевіл, С. В. (2020) Маркетингова діяльність: поняття та принципи, тактика та стратегія. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 28-30.
Text
Splitted zb (1).pdf Download (639kB) |
Резюме
Маркетинг — це виробнича-комерційна діяльність підприємства, спрямована на виявлення і задоволення потреб в його продукуй (послугах) за допомогою обміну з метою одержання прибутку. У широкому розумінні маркетинг не просто різновид діяльності, а ринкова концепція управління виробництвом, за якої принципова ідея задоволення потреб через ринок, що лежить в основі роботи всіх підрозділів підприємства (проектно-конструкторських, технолого-виробничих, фінансово-комерційних). Це означає, що маркетинг інтегрує в усі фази підприємницької діяльності й підпорядковує їх інтересам підприємства на ринку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Маркетинг ; маркетингова діяльність ; ринок |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 30 Січ 2023 14:22 |
Останні зміни: | 30 Січ 2023 14:22 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4994 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |