Дзюбан, Д. М. (2020) Корпоративна страгія підприємства. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 22-24.
Text
Splitted zb (5).pdf Download (625kB) |
Резюме
Отже, корпоративна стратегія сучасного підприємства є важливим інструментом реалізації визначеної мети, що дозволяє не тільки здійснювати процеси оптимізації, але і формувати конкурентні переваги для стійкого розвитку. Стратегія зростання, яка включає в себе диверсифікацію діяльності підприємства забезпечуватиме отримання суттєвих переваг у конкурентній боротьбі, підвищення фінансово-економічних показників та розвиток економіки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Корпоративна стратегія ; сучасне підприємство ; оптимізація ; стратегія зростання ; диверсифікація діяльності підприємства ; фінансово-економічні показники ; розвиток економіки |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 30 Січ 2023 11:12 |
Останні зміни: | 30 Січ 2023 11:13 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4989 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |