Методологія і організація оцінювання ризиків маркетингового аудиту в міжнародному торговельному середовищі

Уманська, В. Г. and Радзіховська, Ю. М. (2021) Методологія і організація оцінювання ризиків маркетингового аудиту в міжнародному торговельному середовищі. Економічний простір (№ 171). pp. 106-110.

[img] Text
ekonom.pdf

Download (300kB)

Abstract

Маркетингова діяльність компанії потребує постійного аудиту, адже отримані результати діяльності компанії не можуть бути прямим чином віднесені саме до маркетингової діяльності. Саме через опосередкований характер результатів маркетингової діяльності в процесі її здійснення виникає безліч джерел ризиків, які в подальшому приводять до втраченої вигоди та збитків компанії. Отже, організація та методологія оцінювання ризиків маркетингового аудиту потребують більш детального дослідження, вивчення та аналізу. При цьому саме у міжнародному середовищі процес аудиту ускладняється, а кількість ризиків збільшується через діяльність компанії в новому невизначеному середовищі. Аналіз ризиків маркетингового аудиту в міжнародному маркетинговому середовищі дав змогу виявити основні його напрями, залежно від яких класифіковані можливі ризики та визначені методики їх оцінювання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинговий аудит ; ймовірність ризику ; невизначене середовище ; міжнародний ринок ; експертна оцінка
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 29 Sep 2021 10:46
Last Modified: 29 Sep 2021 10:46
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4704

Actions (login required)

View Item View Item