Уманська, В. Г., Радзіховська, Ю. М. (2021) Методологія і організація оцінювання ризиків маркетингового аудиту в міжнародному торговельному середовищі. Економічний простір (№ 171). с. 106-110.
Text
ekonom.pdf Download (300kB) |
Резюме
Маркетингова діяльність компанії потребує постійного аудиту, адже отримані результати діяльності компанії не можуть бути прямим чином віднесені саме до маркетингової діяльності. Саме через опосередкований характер результатів маркетингової діяльності в процесі її здійснення виникає безліч джерел ризиків, які в подальшому приводять до втраченої вигоди та збитків компанії. Отже, організація та методологія оцінювання ризиків маркетингового аудиту потребують більш детального дослідження, вивчення та аналізу. При цьому саме у міжнародному середовищі процес аудиту ускладняється, а кількість ризиків збільшується через діяльність компанії в новому невизначеному середовищі. Аналіз ризиків маркетингового аудиту в міжнародному маркетинговому середовищі дав змогу виявити основні його напрями, залежно від яких класифіковані можливі ризики та визначені методики їх оцінювання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | маркетинговий аудит ; ймовірність ризику ; невизначене середовище ; міжнародний ринок ; експертна оцінка |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 29 Вер 2021 10:46 |
Останні зміни: | 29 Вер 2021 10:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4704 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |