Білоус, С. П. (2021) Напрями підвищення конкурентоспроможності послуг фармацевтичного підприємства. Економіка та суспільство (№ 25). с. 1-6.
|
Text
+3biloys.pdf Download (197kB) |
Резюме
З кожним днем ми можемо спостерігати, як зростає кількість аптечних закладів у кожному місті, а відповідно і в країні в цілому. Поточна економічна ситуація призводить до посилення конкуренції на українському ринку фармацевтичних послуг і стимулює аптеки України більше уваги приділяти своїй конкурентоспроможності. Це може стосуватися як цінової політики закладу, так і рівня обслуговування у ньому. Найбільш перспективними напрямами підвищення конкурентоспроможності аптечного бізнесу є підвищення рівня сервісу та якості фармацевтичних послуг. У статті проаналізовано фармацевтичний ринок нашої країни та розглядаються ключові шляхи підвищення конкурентоспроможності послуг фармацевтичних компаній. Автори розробили низку рекомендацій щодо підвищення рівня конкурентоспроможності аптек. Рекомендації щодо його застосування дають автори.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | конкурентоспроможність ; підвищення ; фармацевтичний ринок ; аптека ; підприємство ; послуги |
| Теми: | Економічні науки Медицина, ОБЖ |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 22 Вер 2021 13:59 |
| Останні зміни: | 22 Вер 2021 13:59 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4675 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




