Білоус, С. П. (2021) Напрями підвищення конкурентоспроможності послуг фармацевтичного підприємства. Економіка та суспільство (№ 25). с. 1-6.
Text
+3biloys.pdf Download (197kB) |
Резюме
З кожним днем ми можемо спостерігати, як зростає кількість аптечних закладів у кожному місті, а відповідно і в країні в цілому. Поточна економічна ситуація призводить до посилення конкуренції на українському ринку фармацевтичних послуг і стимулює аптеки України більше уваги приділяти своїй конкурентоспроможності. Це може стосуватися як цінової політики закладу, так і рівня обслуговування у ньому. Найбільш перспективними напрямами підвищення конкурентоспроможності аптечного бізнесу є підвищення рівня сервісу та якості фармацевтичних послуг. У статті проаналізовано фармацевтичний ринок нашої країни та розглядаються ключові шляхи підвищення конкурентоспроможності послуг фармацевтичних компаній. Автори розробили низку рекомендацій щодо підвищення рівня конкурентоспроможності аптек. Рекомендації щодо його застосування дають автори.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | конкурентоспроможність ; підвищення ; фармацевтичний ринок ; аптека ; підприємство ; послуги |
Теми: | Економічні науки Медицина, ОБЖ |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Вер 2021 13:59 |
Останні зміни: | 22 Вер 2021 13:59 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4675 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |