Методи оцінювання збутової діяльності у каналах розподілу

Радзіховська, Ю. М. (2020) Методи оцінювання збутової діяльності у каналах розподілу. International Scientific Journal “Internauka” https://www.inter-nauka.com/. pp. 1-6.

[img] Text
16079575441216.pdf

Download (136kB)

Abstract

В статті говориться, про необхідність формування збутової мережі обумовлена нездатністю виробника прийняти на себе всі обов’язки та функції щодо задоволення очікувань потенційних споживачів. Вибір збутової мережі для підприємств, а саме каналів розподілу постає як стратегічне рішення, що має бути сумісним не тільки з очікуваннями у цільовому сегменті, але і з власними цілями суб’єктів господарювання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Конкурентоспроможність продукції вітчизняних товаровиробників
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 17 Sep 2021 12:34
Last Modified: 17 Sep 2021 12:38
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4654

Actions (login required)

View Item View Item