Радзіховська, Ю. М. (2020) Методи оцінювання збутової діяльності у каналах розподілу. International Scientific Journal “Internauka” https://www.inter-nauka.com/. с. 1-6.
|
Text
16079575441216.pdf Download (136kB) |
Резюме
В статті говориться, про необхідність формування збутової мережі обумовлена нездатністю виробника прийняти на себе всі обов’язки та функції щодо задоволення очікувань потенційних споживачів. Вибір збутової мережі для підприємств, а саме каналів розподілу постає як стратегічне рішення, що має бути сумісним не тільки з очікуваннями у цільовому сегменті, але і з власними цілями суб’єктів господарювання.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Конкурентоспроможність продукції вітчизняних товаровиробників |
| Теми: | Економічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 17 Вер 2021 12:34 |
| Останні зміни: | 17 Вер 2021 12:38 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4654 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




