Радзіховська, Ю. М. (2017) Функціонування PR-технологій та реклами в Інтернеті. Економіка і суспільство (№ 12). с. 315.
Text
2radzihovska.pdf Download (172kB) |
Резюме
В статті досліджено сутність поняття «паблік рілейшнз» (зв'язки з громадськістю). Розглянуто особливості використання PR та реклами в глобальній мережі, які забезпечують розповсюдження інформації через Інтернет та веб-сайти. Виокремлено переваги та недоліки PR Інтернет-технологій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Паблік рілейшнз ; реклама ; Інтернет-мережа ; PR-технології ; маркетингові комунікації |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Вер 2021 12:20 |
Останні зміни: | 20 Вер 2021 10:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4653 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |