Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Функціонування PR-технологій та реклами в Інтернеті

Радзіховська, Ю. М. (2017) Функціонування PR-технологій та реклами в Інтернеті. Економіка і суспільство (№ 12). с. 315.

[img] Text
2radzihovska.pdf

Download (172kB)

Резюме

В статті досліджено сутність поняття «паблік рілейшнз» (зв'язки з громадськістю). Розглянуто особливості використання PR та реклами в глобальній мережі, які забезпечують розповсюдження інформації через Інтернет та веб-сайти. Виокремлено переваги та недоліки PR Інтернет-технологій.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Паблік рілейшнз ; реклама ; Інтернет-мережа ; PR-технології ; маркетингові комунікації
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 17 Вер 2021 12:20
Останні зміни: 20 Вер 2021 10:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4653

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу