Гордійчук, А. А. (2021) Погляд учителів математики на проблему інтегрованого підходу у навчанні математики. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО – 2021), (м. Черкаси, 9-10 квітня 2021 р.). с. 165-166.
Text
Gordiichek_tezi.pdf Download (329kB) |
Резюме
У статті представлені результати анкетування вчителів математики щодо їх ставлення до міжпредметної інтеграції у навчанні математики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | міжпредметна інтеграція ; інтегрований підхід у навчанні математики |
Теми: | Фізико-математичні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Трав 2021 18:36 |
Останні зміни: | 09 Черв 2021 11:14 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4390 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |