Особливості маркетингової політики виробників органічної сільськогосподарської продукції в Україні

Прощаликіна, А. М. and Гонта, Д. С. and Трипуз, Ю. О. (2020) Особливості маркетингової політики виробників органічної сільськогосподарської продукції в Україні. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Економічні науки (№ 2). pp. 67-74.

[img] Text
visnik2020-2_67-74.pdf

Download (425kB)

Abstract

Розкрито особливості маркетингової політики підприємств-виробників органічної сільськогосподарської продукції в Україні. Виявлені особливості планування маркетингу з урахуванням особливостей органічної продукції. Розглянуто особливості комплексу маркетингу виробників органічної продукції. Узагальнено типи стратегій реалізації органічної продукції, які базуються на основних каналах її збуту: стратегія виходу на зовнішній ринок, стратегія непрямого збуту, стратегія комбінованого збуту та стратегія прямого продажу. Кожній з названих стратегій характерні специфічні засоби просування товарів та доведення їх до споживача.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: органічна сільськогосподарська продукція ; маркетингова політика ; товарна політика ; збутові стратегії цінова політика ; просування
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 23 Sep 2020 07:19
Last Modified: 23 Sep 2020 07:19
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4039

Actions (login required)

View Item View Item