Прощаликіна, А. М., Гонта, Д. С., Трипуз, Ю. О. (2020) Особливості маркетингової політики виробників органічної сільськогосподарської продукції в Україні. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Економічні науки (№ 2). с. 67-74.
Text
visnik2020-2_67-74.pdf Download (425kB) |
Резюме
Розкрито особливості маркетингової політики підприємств-виробників органічної сільськогосподарської продукції в Україні. Виявлені особливості планування маркетингу з урахуванням особливостей органічної продукції. Розглянуто особливості комплексу маркетингу виробників органічної продукції. Узагальнено типи стратегій реалізації органічної продукції, які базуються на основних каналах її збуту: стратегія виходу на зовнішній ринок, стратегія непрямого збуту, стратегія комбінованого збуту та стратегія прямого продажу. Кожній з названих стратегій характерні специфічні засоби просування товарів та доведення їх до споживача.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | органічна сільськогосподарська продукція ; маркетингова політика ; товарна політика ; збутові стратегії цінова політика ; просування |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 23 Вер 2020 07:19 |
Останні зміни: | 23 Вер 2020 07:19 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4039 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |