Носань, Н. С. (2019) Оптимізація витрат на рекламну діяльність підприємства. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Економічні науки (№ 4). с. 94-100.
Text
visnik2019-4_101-112 (6).pdf Download (757kB) |
Резюме
У статті розкривається залежність попиту та витрат на рекламу, сутність оптимізації витрат на рекламну діяльність підприємства та їх важливість. Наведені методи знаходження оптимального бюджету на рекламу та розкрито їхню сутність. Наведені пропозиції зменшення витрат на рекламу. Було досліджено продуктивність та ефективність маркетингового бюджету.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | витрати на рекламу ; оптимізація ; товар ; ефективність ; рекламна компанія ; бюджет ; оптимальний ; метод |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Вер 2020 11:51 |
Останні зміни: | 18 Вер 2020 11:51 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4026 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |