Кравченко, О. О., Бараненко, О. В. (2019) Управління системою маркетингових досліджень на підприємстві. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Економічні науки (№ 3). с. 78-84.
Text
visnik2019-378-84.pdf Download (583kB) |
Резюме
У статті розкриваються основні поняття пов’язані з системою маркетингових досліджень. Виявлено етапи маркетингового дослідження та детально розкрито кожен з них. Наведено дані (зарубіжний досвід), які характеризують цілі маркетингових досліджень для окремих їх напрямків і методи їх здійснення. Було дослідженно динаміку ринку маркетингових досліджень в України. Підкреслено хаотичність вибору споживачем того чи іншого товару (послуги) на ринку та створено структуру замовлень на маркетингові дослідження.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | маркетингові дослідження ; товар, послуга ; маркетинг ; маркетингова агенція ; підприємство |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Вер 2020 10:23 |
Останні зміни: | 18 Вер 2020 10:23 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4020 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |