Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Управління системою маркетингових досліджень на підприємстві

Кравченко, О. О., Бараненко, О. В. (2019) Управління системою маркетингових досліджень на підприємстві. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Економічні науки (№ 3). с. 78-84.

[img] Text
visnik2019-378-84.pdf

Download (583kB)

Резюме

У статті розкриваються основні поняття пов’язані з системою маркетингових досліджень. Виявлено етапи маркетингового дослідження та детально розкрито кожен з них. Наведено дані (зарубіжний досвід), які характеризують цілі маркетингових досліджень для окремих їх напрямків і методи їх здійснення. Було дослідженно динаміку ринку маркетингових досліджень в України. Підкреслено хаотичність вибору споживачем того чи іншого товару (послуги) на ринку та створено структуру замовлень на маркетингові дослідження.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: маркетингові дослідження ; товар, послуга ; маркетинг ; маркетингова агенція ; підприємство
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Вер 2020 10:23
Останні зміни: 18 Вер 2020 10:23
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4020

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу