Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Розробка маркетингової стратегії підприємства на основі дослідження поведінки споживачів послуг

Бараненко, О. В., Білик, В. В. (2018) Розробка маркетингової стратегії підприємства на основі дослідження поведінки споживачів послуг. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 164-167.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2018_1-164-167.pdf

Download (324kB) | Перегляд

Резюме

Маркетингова стратегія – це принципові середньо-та довгострокові рішення з відповідними способами та засобами, які визначають орієнтири та спрямовують окремі заходи маркетингу на досягнення поставлених цілей, які охоплюють елементи комплексу маркетингу (продукт, ціну, місце та просування).

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Маркетингова стратегія ; диференціація ; фокусування ; сегмент ринку
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Лип 2020 20:33
Останні зміни: 09 Лип 2020 20:33
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3996

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу