Бараненко, О. В., Білик, В. В. (2018) Розробка маркетингової стратегії підприємства на основі дослідження поведінки споживачів послуг. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 164-167.
|
Text
rodzinka_2018_1-164-167.pdf Download (324kB) | Перегляд |
Резюме
Маркетингова стратегія – це принципові середньо-та довгострокові рішення з відповідними способами та засобами, які визначають орієнтири та спрямовують окремі заходи маркетингу на досягнення поставлених цілей, які охоплюють елементи комплексу маркетингу (продукт, ціну, місце та просування).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Маркетингова стратегія ; диференціація ; фокусування ; сегмент ринку |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Лип 2020 20:33 |
Останні зміни: | 09 Лип 2020 20:33 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3996 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |