Мкртчян, А. А., Попова, Н. О. (2018) Звукові торговельні марки. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 46-47.
|
Text
rodzinka_2018_1-46-47.pdf Download (288kB) | Перегляд |
Резюме
В статті говориться,що звукова торговельна марка – вид торговельної марки, де звук виступає комерційним позначенням для унікальної ідентифікації товару або послуги, який хоча і вважається нетрадиційним, але вже максимально наближений до традиційних через свою популярність у використанні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Об’єкти торговельної марки ; звукова торговельна марка ; звук |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Черв 2020 07:30 |
Останні зміни: | 22 Черв 2020 07:30 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3938 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |