Чмир, К. С., Нінова, Т. С. (2018) Групова навчальна діяльність учнів на уроках природознавства. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 437-439.
|
Text
sbornik_2018_2-437-439.pdf Download (298kB) | Перегляд |
Резюме
Уроки природознавства у початковій школі мають широкі можливості до застосування методів групового навчання. Зупинимося одному з сучасних методів групової роботи, який створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формуює різноманітні життєві компетенції ‒ «метод проектів».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Учні ; уроки природознавства ; емоційні контакти ; групове навчання |
Теми: | Природничі науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 21 Черв 2020 07:29 |
Останні зміни: | 23 Квіт 2021 06:51 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3907 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |