Застосування NLP в рекламі

Гальченко, Т. О. and Горобець, Т. В. (2018) Застосування NLP в рекламі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 310-312.

[img]
Preview
Text
sbornik_2018_2-310-312.pdf

Download (298kB) | Preview

Abstract

Сучасні психологічні технології активно застосовуються в економіці, політиці, аналізу масової поведінки тощо. Зокрема практичні доробки NLP використовують в маркетингу та рекламі для пояснення поведінки споживача, а також для впливу на процесприйняття рішень про покупку.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Нейро-лінгвістичне програмування ; абревіатура NLP ; моделювання нейро-стратегій ; системний підхід ; реклама
Subjects: Економічні науки
Психологічні науки
Divisions: Психологічний факультет
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 19 Jun 2020 19:06
Last Modified: 19 Jun 2020 19:06
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3860

Actions (login required)

View Item View Item