Гальченко, Т. О., Горобець, Т. В. (2018) Застосування NLP в рекламі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 310-312.
|
Text
sbornik_2018_2-310-312.pdf Download (298kB) | Перегляд |
Резюме
Сучасні психологічні технології активно застосовуються в економіці, політиці, аналізу масової поведінки тощо. Зокрема практичні доробки NLP використовують в маркетингу та рекламі для пояснення поведінки споживача, а також для впливу на процесприйняття рішень про покупку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Нейро-лінгвістичне програмування ; абревіатура NLP ; моделювання нейро-стратегій ; системний підхід ; реклама |
Теми: | Економічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Психологічний факультет |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Черв 2020 19:06 |
Останні зміни: | 19 Черв 2020 19:06 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3860 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |