Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Застосування NLP в рекламі

Гальченко, Т. О., Горобець, Т. В. (2018) Застосування NLP в рекламі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 310-312.

[img]
Перегляд
Text
sbornik_2018_2-310-312.pdf

Download (298kB) | Перегляд

Резюме

Сучасні психологічні технології активно застосовуються в економіці, політиці, аналізу масової поведінки тощо. Зокрема практичні доробки NLP використовують в маркетингу та рекламі для пояснення поведінки споживача, а також для впливу на процесприйняття рішень про покупку.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Нейро-лінгвістичне програмування ; абревіатура NLP ; моделювання нейро-стратегій ; системний підхід ; реклама
Теми: Економічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Психологічний факультет
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 19 Черв 2020 19:06
Останні зміни: 19 Черв 2020 19:06
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3860

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу