Гальченко, Т. О., Горобець, Т. В. (2018) Застосування NLP в рекламі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 310-312.
|
Text
sbornik_2018_2-310-312.pdf Download (298kB) | Перегляд |
Резюме
Сучасні психологічні технології активно застосовуються в економіці, політиці, аналізу масової поведінки тощо. Зокрема практичні доробки NLP використовують в маркетингу та рекламі для пояснення поведінки споживача, а також для впливу на процесприйняття рішень про покупку.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Нейро-лінгвістичне програмування ; абревіатура NLP ; моделювання нейро-стратегій ; системний підхід ; реклама |
| Теми: | Економічні науки Психологічні науки |
| Підрозділи: | Психологічний факультет |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 19 Черв 2020 19:06 |
| Останні зміни: | 19 Черв 2020 19:06 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3860 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




