Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Значення казкотерапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Кравченко, М. В., Стрілець, А. В. (2018) Значення казкотерапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 375-377.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2018_2-375-377.pdf

Download (299kB) | Перегляд

Резюме

В статті говориться, що використання казок для корекції негативних станів і проявів у дітей з особливими освітніми потребами спрямоване на формування відношення до персонажу, дії на емоційному рівні, прояву власних позицій поведінки, необхідних для соціалізації; ідентифікації власного «Я» з тим або іншим персонажем, пізнання чарівних загадкових проявів життя; колективна участь у спільних діях; розширення кругозору, ознайомлення з жанрами народної художньої культури.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Казкотерапія ; діти з особливими освітніми потребами
Теми: Психологічні науки
Підрозділи: Психологічний факультет
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 19 Черв 2020 17:00
Останні зміни: 19 Черв 2020 17:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3849

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу