Значення казкотерапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Кравченко, М. В. and Стрілець, А. В. (2018) Значення казкотерапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 375-377.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2018_2-375-377.pdf

Download (299kB) | Preview

Abstract

В статті говориться, що використання казок для корекції негативних станів і проявів у дітей з особливими освітніми потребами спрямоване на формування відношення до персонажу, дії на емоційному рівні, прояву власних позицій поведінки, необхідних для соціалізації; ідентифікації власного «Я» з тим або іншим персонажем, пізнання чарівних загадкових проявів життя; колективна участь у спільних діях; розширення кругозору, ознайомлення з жанрами народної художньої культури.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Казкотерапія ; діти з особливими освітніми потребами
Subjects: Психологічні науки
Divisions: Психологічний факультет
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 19 Jun 2020 17:00
Last Modified: 19 Jun 2020 17:00
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3849

Actions (login required)

View Item View Item