Кравченко, М. В., Стрілець, А. В. (2018) Значення казкотерапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 375-377.
|
Text
rodzinka_2018_2-375-377.pdf Download (299kB) | Перегляд |
Резюме
В статті говориться, що використання казок для корекції негативних станів і проявів у дітей з особливими освітніми потребами спрямоване на формування відношення до персонажу, дії на емоційному рівні, прояву власних позицій поведінки, необхідних для соціалізації; ідентифікації власного «Я» з тим або іншим персонажем, пізнання чарівних загадкових проявів життя; колективна участь у спільних діях; розширення кругозору, ознайомлення з жанрами народної художньої культури.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Казкотерапія ; діти з особливими освітніми потребами |
Теми: | Психологічні науки |
Підрозділи: | Психологічний факультет |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Черв 2020 17:00 |
Останні зміни: | 19 Черв 2020 17:00 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3849 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |