Козловська, Т. В., Бондаренко, Т. Г. (2018) Змістове наповнення іміджевого буклета. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 71-73.
|
Text
rodzinka_2018_2-71-73.pdf Download (304kB) | Перегляд |
Резюме
Буклет ‒ переважно багатокольорове аркушеве друковане видання рекламного характеру. Іміджеві буклети відрізняються від інформаційних тим, що вони виконують не тільки рекламну, але й демонстраційну функцію.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Буклет ; імідж ; іміджевий буклет ; друкована реклама |
Теми: | Журналістика Видавнича справа |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Черв 2020 17:19 |
Останні зміни: | 08 Черв 2020 17:20 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3680 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |