Жовтоног, О. О. and Сірик, І. В, (2019) Психологічні компоненти таргетингової реклами. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 259-260.
|
Text
rodzinka_2019 -259-260.pdf Download (636kB) | Preview |
Abstract
На сьогоднішній день таргетингова реклама займає одне із провідних місць серед найефективніших видів реклами. Вона найчастіше застосовується в Інтернеті (сайти, інтернет-магазини, соціальні мережі). Таргетинг – це рекламний механізм, що дозволяє виділити зі всієї наявної аудиторії тільки ту частину, яка задовольняє заданим критеріям (цільову аудиторію), і показати рекламу саме їй. Розрізняють декілька видів таргетинга, проте основними є: поведінковий, тематичний, таргетинг по інтересам, соціально-демографічний таргетинг, географічний таргетинг.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Таргетингова реклама ; цільова аудиторія ; вікові особливості індивіда ; Інтернет-реклама |
Subjects: | Економічні науки Психологічні науки |
Divisions: | Психологічний факультет |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 05 Jun 2020 12:02 |
Last Modified: | 05 Jun 2020 12:02 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3559 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |