Психологічні компоненти таргетингової реклами

Жовтоног, О. О. and Сірик, І. В, (2019) Психологічні компоненти таргетингової реклами. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 259-260.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2019 -259-260.pdf

Download (636kB) | Preview

Abstract

На сьогоднішній день таргетингова реклама займає одне із провідних місць серед найефективніших видів реклами. Вона найчастіше застосовується в Інтернеті (сайти, інтернет-магазини, соціальні мережі). Таргетинг – це рекламний механізм, що дозволяє виділити зі всієї наявної аудиторії тільки ту частину, яка задовольняє заданим критеріям (цільову аудиторію), і показати рекламу саме їй. Розрізняють декілька видів таргетинга, проте основними є: поведінковий, тематичний, таргетинг по інтересам, соціально-демографічний таргетинг, географічний таргетинг.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Таргетингова реклама ; цільова аудиторія ; вікові особливості індивіда ; Інтернет-реклама
Subjects: Економічні науки
Психологічні науки
Divisions: Психологічний факультет
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 05 Jun 2020 12:02
Last Modified: 05 Jun 2020 12:02
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3559

Actions (login required)

View Item View Item