Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Психологічні компоненти таргетингової реклами

Жовтоног, О. О., Сірик, І. В, (2019) Психологічні компоненти таргетингової реклами. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 259-260.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2019 -259-260.pdf

Download (636kB) | Перегляд

Резюме

На сьогоднішній день таргетингова реклама займає одне із провідних місць серед найефективніших видів реклами. Вона найчастіше застосовується в Інтернеті (сайти, інтернет-магазини, соціальні мережі). Таргетинг – це рекламний механізм, що дозволяє виділити зі всієї наявної аудиторії тільки ту частину, яка задовольняє заданим критеріям (цільову аудиторію), і показати рекламу саме їй. Розрізняють декілька видів таргетинга, проте основними є: поведінковий, тематичний, таргетинг по інтересам, соціально-демографічний таргетинг, географічний таргетинг.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Таргетингова реклама ; цільова аудиторія ; вікові особливості індивіда ; Інтернет-реклама
Теми: Економічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Психологічний факультет
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 05 Черв 2020 12:02
Останні зміни: 05 Черв 2020 12:02
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3559

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу