Жовтоног, О. О., Сірик, І. В, (2019) Психологічні компоненти таргетингової реклами. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 259-260.
|
Text
rodzinka_2019 -259-260.pdf Download (636kB) | Перегляд |
Резюме
На сьогоднішній день таргетингова реклама займає одне із провідних місць серед найефективніших видів реклами. Вона найчастіше застосовується в Інтернеті (сайти, інтернет-магазини, соціальні мережі). Таргетинг – це рекламний механізм, що дозволяє виділити зі всієї наявної аудиторії тільки ту частину, яка задовольняє заданим критеріям (цільову аудиторію), і показати рекламу саме їй. Розрізняють декілька видів таргетинга, проте основними є: поведінковий, тематичний, таргетинг по інтересам, соціально-демографічний таргетинг, географічний таргетинг.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Таргетингова реклама ; цільова аудиторія ; вікові особливості індивіда ; Інтернет-реклама |
Теми: | Економічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Психологічний факультет |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 05 Черв 2020 12:02 |
Останні зміни: | 05 Черв 2020 12:02 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3559 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |