Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Цифровий маркетинг як ефективний інструмент для розвитку туризму

Коваленко, Д. О., Красномовець, В. А. (2019) Цифровий маркетинг як ефективний інструмент для розвитку туризму. Рекреаційні ресурси та послуги гостинності в регіонах України : матер. ІV Всеукр. Інтернет-конф. (24 травня 2019 р., м. Черкаси). с. 77-81.

[img]
Перегляд
Text
zbirtnik 2-77-81.pdf

Download (178kB) | Перегляд

Резюме

Метою статті є аналіз сучасного стану туристичної індустрії України та з точки зору можливості застосування цифрових маркетингових технологій.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Туризм ; цифровий маркетинг ; туристична індустрія України ;
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 31 Трав 2020 18:22
Останні зміни: 31 Трав 2020 18:22
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3418

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу