Коваленко, Д. О., Красномовець, В. А. (2019) Цифровий маркетинг як ефективний інструмент для розвитку туризму. Рекреаційні ресурси та послуги гостинності в регіонах України : матер. ІV Всеукр. Інтернет-конф. (24 травня 2019 р., м. Черкаси). с. 77-81.
|
Text
zbirtnik 2-77-81.pdf Download (178kB) | Перегляд |
Резюме
Метою статті є аналіз сучасного стану туристичної індустрії України та з точки зору можливості застосування цифрових маркетингових технологій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Туризм ; цифровий маркетинг ; туристична індустрія України ; |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 31 Трав 2020 18:22 |
Останні зміни: | 31 Трав 2020 18:22 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3418 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |