Грабовий, А. К. (2019) Навчальний хімічний експеримент як засіб розвитку учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Соціально-гуманітарний вісник (№ 25). с. 36-40.
|
Text
+cgiirbis_64 (56)-1-3.pdf Download (932kB) | Перегляд |
|
|
Text
+cgiirbis_64 (56)-4-5.pdf Download (993kB) | Перегляд |
Резюме
У статті висвітлені науково-теоретичні засади розвитку учнів під час використання шкільного хімічного експерименту. Розвивальне навчання розглядається як навчання, яке забезпечує повноцінне засвоєння знань, формування навчальної діяльності і забезпечує розумовий розвиток учнів. Формування і розвиток умінь виконувати різні види хімічного експерименту слугує і засобом розвитку учнів під час вивчення предмету. Засобами розвитку учнів під вивчення хімії є: проблемний, дослідницький, індивідуально-диференційований експерименти, розв’язування експериментальних задач.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | науково-теоретичні засади ; розвиток учнів ; хімія ; загальноосвітні навчальні заклади ; шкільний хімічний експеримент |
Теми: | Хімічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 31 Трав 2020 14:53 |
Останні зміни: | 31 Трав 2020 14:54 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3413 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |