Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Функціонування буктрейлерів на українському книговидавничому ринку

Єгорова, М. В., Завгородня, Л. В. (2019) Функціонування буктрейлерів на українському книговидавничому ринку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 360-362.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-360-362.pdf

Download (575kB) | Перегляд

Резюме

Щоб зробити книгу популярною, у ХХІ столітті звичайного способу рекламування книги, як буклет, постер чи презентація, вже замало. Сучасний світ переживає чергову революцію в читанні, пов’язану з поширенням електронних видань та збільшенням кількості користувачів Інтернету. Представники видавничого ринку, змушені шукати нові, ефективніші інструменти популяризації книги, просування своєї продукції, нові форми спілкування зі споживачем з метою його заохочення до читання та придбання видавничої продукції. На сьогодні існує безліч інноваційних видавничих промоцій (продакт-плейсмент, брендування, крауд-фандинг) та каналів мережевої комунікації (універсальні та спеціалізовані соціальні мережі, інтернет-проекти, відеохостинги, блоги та мікроблоги, форуми, чати, соціальні сервіси). Проте розважливий видавець неодмінно подбає про такий сучасний спосіб просування видання як буктрейлер.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: книговидавничий ринок ; буктрейлер ; Україна ; інновидавничі промоції ; канали мережевої комунікації ; YouTube ; Інтернет
Теми: Біологічні науки
Видавнича справа
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 30 Трав 2020 08:54
Останні зміни: 30 Трав 2020 08:54
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3387

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу