Єгорова, М. В., Завгородня, Л. В. (2019) Функціонування буктрейлерів на українському книговидавничому ринку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 360-362.
|
Text
rodzinka_2_2019-360-362.pdf Download (575kB) | Перегляд |
Резюме
Щоб зробити книгу популярною, у ХХІ столітті звичайного способу рекламування книги, як буклет, постер чи презентація, вже замало. Сучасний світ переживає чергову революцію в читанні, пов’язану з поширенням електронних видань та збільшенням кількості користувачів Інтернету. Представники видавничого ринку, змушені шукати нові, ефективніші інструменти популяризації книги, просування своєї продукції, нові форми спілкування зі споживачем з метою його заохочення до читання та придбання видавничої продукції. На сьогодні існує безліч інноваційних видавничих промоцій (продакт-плейсмент, брендування, крауд-фандинг) та каналів мережевої комунікації (універсальні та спеціалізовані соціальні мережі, інтернет-проекти, відеохостинги, блоги та мікроблоги, форуми, чати, соціальні сервіси). Проте розважливий видавець неодмінно подбає про такий сучасний спосіб просування видання як буктрейлер.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | книговидавничий ринок ; буктрейлер ; Україна ; інновидавничі промоції ; канали мережевої комунікації ; YouTube ; Інтернет |
Теми: | Біологічні науки Видавнича справа |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 30 Трав 2020 08:54 |
Останні зміни: | 30 Трав 2020 08:54 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3387 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |