Роженкова, Д. В., Надточій, О. Л. (2019) Використання маніпулятивних прийомів у рекламі регіональних Інтернет-ЗМІ. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 346-348.
|
Text
rodzinka_2_2019-346-348.pdf Download (761kB) | Перегляд |
Резюме
Мета статті полягає у дослідженні специфіки рекламного контенту та вивченні маніпулятивних прийомів, які використовують у черкаських інтернет-виданнях.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | реклама ; регіональні Інтернет-ЗМІ ; маніпулятивні прийоми |
Теми: | Економічні науки Масова комунікація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 30 Трав 2020 07:06 |
Останні зміни: | 30 Трав 2020 07:06 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3381 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |