Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Використання маніпулятивних прийомів у рекламі регіональних Інтернет-ЗМІ

Роженкова, Д. В., Надточій, О. Л. (2019) Використання маніпулятивних прийомів у рекламі регіональних Інтернет-ЗМІ. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 346-348.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-346-348.pdf

Download (761kB) | Перегляд

Резюме

Мета статті полягає у дослідженні специфіки рекламного контенту та вивченні маніпулятивних прийомів, які використовують у черкаських інтернет-виданнях.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: реклама ; регіональні Інтернет-ЗМІ ; маніпулятивні прийоми
Теми: Економічні науки
Масова комунікація
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 30 Трав 2020 07:06
Останні зміни: 30 Трав 2020 07:06
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3381

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу