Роженкова, Д. В., Надточій, О. Л. (2019) Використання маніпулятивних прийомів у рекламі регіональних Інтернет-ЗМІ. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 346-348.
|
Text
rodzinka_2_2019-346-348.pdf Download (761kB) | Перегляд |
Резюме
Мета статті полягає у дослідженні специфіки рекламного контенту та вивченні маніпулятивних прийомів, які використовують у черкаських інтернет-виданнях.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | реклама ; регіональні Інтернет-ЗМІ ; маніпулятивні прийоми |
| Теми: | Економічні науки Масова комунікація |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 30 Трав 2020 07:06 |
| Останні зміни: | 30 Трав 2020 07:06 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3381 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




