Прийоми мовної гри в рекламних текстах українського ринку

Каспрова, М. В. and Завгородня, Л. В. (2019) Прийоми мовної гри в рекламних текстах українського ринку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 366-368.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-366-368.pdf

Download (573kB) | Preview

Abstract

Конкуренція і великий вибір продукції змушує маркетологів вдаватися до нових, незвичних і оригінальних способів залучення споживачів. Тепер інформативність рекламного тексту відходить на задній план, адже творці таких текстів приділяють дедалі більшу увагу емоційному наповненню реклами, активно застосовуючи прийоми графічної гри, словесної, фонетичної та ін. Саме цей факт дозволяє мовній грі посісти провідне місце у рекламних повідомленнях.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мовна гра ; рекламний текст ; лексична гра ; оказіоналізми
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 27 May 2020 08:09
Last Modified: 27 May 2020 08:37
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3323

Actions (login required)

View Item View Item