Каспрова, М. В., Завгородня, Л. В. (2019) Прийоми мовної гри в рекламних текстах українського ринку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 366-368.
|
Text
rodzinka_2_2019-366-368.pdf Download (573kB) | Перегляд |
Резюме
Конкуренція і великий вибір продукції змушує маркетологів вдаватися до нових, незвичних і оригінальних способів залучення споживачів. Тепер інформативність рекламного тексту відходить на задній план, адже творці таких текстів приділяють дедалі більшу увагу емоційному наповненню реклами, активно застосовуючи прийоми графічної гри, словесної, фонетичної та ін. Саме цей факт дозволяє мовній грі посісти провідне місце у рекламних повідомленнях.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | мовна гра ; рекламний текст ; лексична гра ; оказіоналізми |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 27 Трав 2020 08:09 |
Останні зміни: | 27 Трав 2020 08:37 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3323 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |