Шевченко, А. Р., Кравченко, О. О. (2019) Бенчмаркінг як інструмент забезпечення економічної безпеки підприємства. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 271-272.
|
Text
rodzinka_2_2019-271-272.pdf Download (561kB) | Перегляд |
Резюме
Бенчмаркінг – метод аналізу ефективності діяльності підприємства у порівнянні з показниками більш успішних підприємств. Він допомагає зрозуміти яким чином працюють підприємства, що займають лідируючі позиції, та перейняти їх досвід з метою досягнення встановленого підприємствами-лідерами рівня або, навіть, перевершити еталонні показники.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | бенчмаркінг ; економічна безпека ; підприємство ; |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 25 Трав 2020 18:31 |
Останні зміни: | 25 Трав 2020 18:31 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3266 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |