Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Організація маркетингу на підприємстві

Трохименко, А. С., Білик, В. В. (2019) Організація маркетингу на підприємстві. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 260-261.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-260-261.pdf

Download (578kB) | Перегляд

Резюме

Маркетинг — це діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення мети організації шляхом найбільшого задоволення потреб споживачів. Організація маркетингу є важливим аспектом будь-якої організації.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Маркетинг ; підприємство ; фінансові ризики
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 25 Трав 2020 17:18
Останні зміни: 25 Трав 2020 17:18
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3259

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу