Трохименко, А. С., Білик, В. В. (2019) Організація маркетингу на підприємстві. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 260-261.
|
Text
rodzinka_2_2019-260-261.pdf Download (578kB) | Перегляд |
Резюме
Маркетинг — це діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення мети організації шляхом найбільшого задоволення потреб споживачів. Організація маркетингу є важливим аспектом будь-якої організації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Маркетинг ; підприємство ; фінансові ризики |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 25 Трав 2020 17:18 |
Останні зміни: | 25 Трав 2020 17:18 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3259 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |