Павличук, Д. В. (2019) Бренд: фірмовий стиль та позиціонування на ринку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 236-237.
|
Text
rodzinka_2_2019-236-237.pdf Download (751kB) | Перегляд |
Резюме
На сьогоднішній день поняття бренду можна розкрити по різному. Але найважливіше його значення – це, перш за все, сформована думка споживачів про товар, стійкі асоціації, які пов’язані з якістю продукції і її смаковою цінністю. Варто відмітити, що будь-який бренд може На сьогоднішній день поняття бренду можна розкрити по різному. Але найважливіше його значення – це, перш за все, сформована думка споживачів про товар, стійкі асоціації, які пов’язані з якістю продукції і її смаковою цінністю. Варто відмітити, що будь-який бренд може бути торговою маркою, але не будь-яка торгова марка може бути брендом. Бренд несе впевненість в характеристиках, які роблять продукт або послугу унікальними.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | бренд ; споживачі ; фірмовий стиль ; ідентичність бренду ; позиціонування бренду |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 25 Трав 2020 14:50 |
Останні зміни: | 25 Трав 2020 14:50 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3249 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |