Остапенко, С. О. (2019) Формування бренду в сучасних умовах товарного ринку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 235-236.
|
Text
rodzinka_2_2019-235-236.pdf Download (563kB) | Перегляд |
Резюме
Висококонкурентний ринок споживчих товарів та послуг, безперервна боротьба за прихільність покупців, повнота інформації та реклами сприяє виникненню гострої необхідності бути кращими ніж конкуренти. Бренд та хід його створення набирає все більш професійних підходів. Кризи економіки показують вагомість існування сильного бренду, що дає можливість його засновникам триматися на ринку та зберігати власну цільову аудиторію шанувальників. Розгляд теперішніх тенденцій показує те, що все більше за допомогою у створенні бренду наші виробники звертаються до різних маркетингових агенцій, які мають досвід у брендингу та здатні дати незалежну оцінку стану та перспектив росту компанії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | бренд ; бренди-лідери ; клієнтоорієнтованість ; клієнтоорієнтованість |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 25 Трав 2020 14:39 |
Останні зміни: | 25 Трав 2020 14:39 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3248 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |