Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Фармацевтичний маркетинг

Кучер, К. І., Білик, В. В. (2019) Фармацевтичний маркетинг. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 226-227.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-226-227.pdf

Download (561kB) | Перегляд

Резюме

Здоров’я – це найвища цінність для будь-якої людини. Але, на жаль, так думають не всі, і у разі виникнення проблем зі здоров’ям звертаються за спеціалізованою медичною допомогою у найкритичніших випадках. Тому виробникам ліків,аптекарям та лікарям доводиться прикладати чимало зусиль для просування ідеї здоров’я. А ефективно доносити дану ідею можливо лише в тому випадку, коли досконало розумієшся в психології людей та їх мотивацію. Саме вирішенням цих проблем і займається фармацевтичний маркетинг.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Фармацевтичний маркетинг ; здоров’я ; споживачі ; потреби покупців
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 25 Трав 2020 13:42
Останні зміни: 25 Трав 2020 13:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3243

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу