Кучер, К. І., Білик, В. В. (2019) Фармацевтичний маркетинг. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 226-227.
|
Text
rodzinka_2_2019-226-227.pdf Download (561kB) | Перегляд |
Резюме
Здоров’я – це найвища цінність для будь-якої людини. Але, на жаль, так думають не всі, і у разі виникнення проблем зі здоров’ям звертаються за спеціалізованою медичною допомогою у найкритичніших випадках. Тому виробникам ліків,аптекарям та лікарям доводиться прикладати чимало зусиль для просування ідеї здоров’я. А ефективно доносити дану ідею можливо лише в тому випадку, коли досконало розумієшся в психології людей та їх мотивацію. Саме вирішенням цих проблем і займається фармацевтичний маркетинг.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Фармацевтичний маркетинг ; здоров’я ; споживачі ; потреби покупців |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 25 Трав 2020 13:42 |
Останні зміни: | 25 Трав 2020 13:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3243 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |