Бараненко, О. В., Богуславська, С. І. (2019) Маркетинговi концепцiї в умовах нестабiльностi зовнiшнього середовища. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 191-192.
|
Text
rodzinka_2_2019-191-192.pdf Download (577kB) | Перегляд |
Резюме
Сучасний розвиток пiдприємств, органiзацiй невиробничої сфери вiдбувається у свiтi, який характеризується мiнливiстю, невизначенiстю, складнiстю та багатозначнiстю у цих умовах особливого значення набувають такi якостi суб’єктiв господарювання, якi сприяють його адаптивностi до умов розвитку. Як визначено у роботi, сьогоднi не має конкуренцiї мiж послугами або товарами, а конкуренцiя мiж моделями управлiння. Тому головне – це швидкiсть реакцiї на змiни ситуацiї, гнучкiсть поведiнки, командна робота,корпоративна культура та професiйна маркетингова орiєнтацiя.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | маркетинг довiри ; маркетинг стейкхолдерiв ; якісні послуги ; якісні товари ; сучасні PR-технологiї |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Трав 2020 13:15 |
Останні зміни: | 22 Трав 2020 13:15 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3227 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |