Бараненко, О. В., Богуславська, С. І. (2019) Маркетинговi концепцiї в умовах нестабiльностi зовнiшнього середовища. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 191-192.
  | 
            
              
Text
 rodzinka_2_2019-191-192.pdf Download (577kB) | Перегляд  | 
          
Резюме
Сучасний розвиток пiдприємств, органiзацiй невиробничої сфери вiдбувається у свiтi, який характеризується мiнливiстю, невизначенiстю, складнiстю та багатозначнiстю у цих умовах особливого значення набувають такi якостi суб’єктiв господарювання, якi сприяють його адаптивностi до умов розвитку. Як визначено у роботi, сьогоднi не має конкуренцiї мiж послугами або товарами, а конкуренцiя мiж моделями управлiння. Тому головне – це швидкiсть реакцiї на змiни ситуацiї, гнучкiсть поведiнки, командна робота,корпоративна культура та професiйна маркетингова орiєнтацiя.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | маркетинг довiри ; маркетинг стейкхолдерiв ; якісні послуги ; якісні товари ; сучасні PR-технологiї | 
| Теми: | Економічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 22 Трав 2020 13:15 | 
| Останні зміни: | 22 Трав 2020 13:15 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3227 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




