Чепіжна, Ю. В., Тараненко, О. О. (2019) Теоретичні основи взаємодії суб’єктів туристичного ринку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 185-186.
|
Text
rodzinka_2_2019-185-186.pdf Download (577kB) | Перегляд |
Резюме
Унікальність туризму полягає в можливості здійснення туристичної діяльності практично в будь-якому регіоні шляхом використання різноманітних історичних, культурних, природних та інших видів ресурсів, що обумовлено існуванням різних видів туризму. Ефективність залучення та використання цих ресурсів у сфері туризму залежить від якості взаємодії суб’єктів регіонального туристичного ринку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Туристичний ринок ; партнерство ; інвестиції ; розвиток транспорту ; реклама |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Трав 2020 12:53 |
Останні зміни: | 22 Трав 2020 12:53 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3225 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |